Velkommen til foreningsweb

Bestyrelsen og Rialtoadvokater er glade for at byde dig velkommen til vores nye og informative hjemmeside for ejer- og andelsboligforeninger, FORENINGSWEB.RIALTOADVOKATER.DK.

For beboere

Er du beboer kan du logge på ved at klikke på "For beboere" med din kode.

Her finder du alle tilgængelige mapper med relevante dokumenter for foreningen, vedtægter, regnskaber, referater og tidligere udsendte nyhedsbreve m.m.

Modtagelse af indkaldelse til generalforsamlinger kræver at man som beboer er oprettet som bruger på foreningsweb. Man skal tilmelde sig som bruger på foreningsweb under fanen "tilmeld".

For bestyrelsen

Er du bestyrelsesmedlem kan du logge på ved at klikke på "For bestyrelsen" med din kode.

Her kan du uploade tekster og dokumenter, udsende nyhedsbreve, få adgang til f.eks. balance og bogførte bilag.

Herudover kan du som bestyrelsesmedlem kommunikere med medlemmer og de andre bestyrelsesmedlemmer i et område, der er sikkert i forhold til persondatakrav.

Kontakt

Har du spørgsmål til bestyrelsen eller forslag til indhold på hjemmesiden, kan klikke på "Kontakt" og skrive direkte til bestyrelsen.